اخبار

نه تنها رنو نمی رود بلکه در فکر تسخیر بازار ایران است
۱۲ تیر ۱۳۹۷

نه تنها رنو نمی رود بلکه در فکر تسخیر بازار ایران است

با اعلام کارلوس گوسن، مدیرعامل رنو این خودروساز فرانسوی با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های مربوط به صنعت خودرو، در ایران می‌ماند. نکته کلیدی در اظهارات گوسن، امیدواری وی به آینده رنو در بازار خودروی ایران است؛ چه آنکه تاکید کرده ماندن در شرایط تحریم می‌تواند در سال‌های بعد به یک مزیت برای این خودروساز تبدیل شود. در واقع رنو امیدوار است به‌واسطه خروج سایر خودروسازان خارجی از ایران به‌دلیل نقض برجام، خود را به‌عنوان بازیگر نقش اول یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خودروی خاورمیانه مطرح کند. در شرایطی که گمان می‌رفت رنو نیز مانند هموطنش پژو، ایران را از ترس تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا ترک کند، این خودروساز فرانسوی خبر از ماندن داد. آن طور که خبرگزاری فرانسه گزارش داده، کارلوس گوسن مدیرعامل «گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی» در مجمع عمومی و در جمع سهامداران اعلام کرده این شرکت با ... ادامه مطلب »
رنو کولئوس، رتبه اول فروش در ایران
۱۷ آذر ۱۳۹۶

رنو کولئوس، رتبه اول فروش در ایران

درپرفروشترین خودروهای شش ماهه امسال،  5 محصول از رنو خودنمایی میکند آمار فروش شش ماهه گذشته بازار خودروهای وارداتی نشان می دهد که پنج محصول رنو در صدر پرفروش ترین خودروهای این بخش از بازار قرار دارند. بر اساس آمار ارائه شده از سوی رئیس انجمن واردکنندگان خودرو، در شش ماهه نخست سال جاری شرکت نگین خودرو با واردات برند رنو، رتبه یک واردات خودرو را در کشور از آن خود کرد. نگین خودرو با کسب 32 درصد سهم واردات در شش ماهه نخست سال 1396 رشد چشم گیر 20 درصدی سهم بازار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته را به همراه داشته است. ادامه مطلب »
اولین محموله رنو کولئوس، ژنرال بلند قامت رنو توسط نگین خودرو وارد ایران شد.
۲۸ خرداد ۱۳۹۶

اولین محموله رنو کولئوس، ژنرال بلند قامت رنو توسط نگین خودرو وارد ایران شد.

اولین محموله رنو کولئوس، ژنرال بلند قامت رنو توسط نگین خودرو وارد ایران شد. پس از رونمایی رنو کولئوس در اسفند ماه سال 95 و استقبال بی نظیر مشتریان از این کراس‌اوور جدید کمپانی RENAULT ،  انتظار آندسته از کسانی که در سری اول فروش اقدام به ثبت نام نموده اند، بزودی به پایان میرسد و تحویل این خودروی بی نظیر آغاز می گردد. هموطنان عزیز بزودی شاهد تردد رنو کولئوس 2017 در جاده های کشور خواهند بود. در حال حاضر، رنو کولئوس با قیمت قطعی 199.500.000 تومان و با تعداد محدود در سراسر ایران در شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو عرضه می شود. ادامه مطلب »
در آشفته بازار قطعات یدکی خودرو چه خبر است؟
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

در آشفته بازار قطعات یدکی خودرو چه خبر است؟

گشتی در آشفته بازار قطعات یدکی خودرو، جدیدترین روش‌های کلاهبرداری و تقلب را در این بازار آشکار می‌کند که کاربردی‌ترین آنها تعویض جعبه قطعات تقلبی و عرضه آن در بسته‌بندی قطعات اصلی است که سود ۸ میلیون تومانی را تنها با۳۰۰ تومان سرمایه‌گذاری در هر قطعه به همراه دارد. به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها بازار قطعات یدکی خودرو آنقدر بی سر و سامان است که اگر کسی نیازمند خرید قطعه‌ای برای خودرو خود باشد با انواع قطعات اصلی، تقلبی، استوک و دست دوم در این بازار روبرو می‌شود. در تهران دو مرکز عمده برای عرضه لوازم یدکی خودرو وجود دارد که یکی از آنها در خیابان ملت واقع شده و بیشتر قطعات یدکی خودروهایی مانند تویوتا، مزدا و نیسان در آنجا عرضه می‌شود. در خیابان اکباتان نزدیک میدان امام خمینی هم بیشتر قطعات تندر 90 و ماکسیما فروخته می‌شود. آشفتگی این بازارها و سردرگمی مردم برای خرید قطعات یدکی باکیفیت باعث شد تا ... ادامه مطلب »